Udgivet

Det er tid til at komme i gang med maratontræningen. Hent dit træningsprogram her.

Hvis du ikke allerede er startet med forberedelserne frem mod Telenor CPH Marathon den 13. maj, er det tid til at komme i gang.

Er du allerede inde i en løberutine og er i stand til at løbe 5-10 km på nuværende tidspunkt, kan du med målrettet træning hen over de næste 18 uger blive klar til at komme godt igennem den 42,195 km lange distance til maj.

Vælg dit program

Hent et gratis 18 ugers træningsprogram til førstegangsmaratonløbere, udarbejdet af tidligere eliteløber Henrik Them. Programmet er nemt at printe ud og bruge som udgangspunkt for din træning de næste 18 uger.

Hent dit 18 ugers træningsprogram

Nike+ Run Club tilbyder træningsplaner til distancer fra 5 km til maraton. Du kan enten følge programmet på Nike’s website eller downloade programmet.

Du kan også vælge at hente Nike+ Run Clubs gratis app og få skræddersyet en træningsplan, som hele tiden tilpasses dit niveau, efterhånden som du gør fremskridt. For at bruge NRC appen, skal du løbe med din mobiltelefon på dig, så appen kan tracke dine kilometer og tempo og derudfra tilpasse dit program.

Hent dit Nike+ Run Club træningsprogram

Sådan får du en god start

Her på siden kan du finde flere videoer og artikler med gode råd og inspiration til en god start på din maratontræning.

Find gode råd og mere inspiration her

Share this with your friends ...Tweet about this on TwitterShare on Facebook