Udgivet

Kom i form til de 42,195 km. Hent dit træningsprogram her.

Hvornår du skal starte med at forberede dig til et maraton, afhænger af, hvordan din form er, og hvor meget du har løbetrænet tidligere.

Er du allerede inde i en god løberutine og er i stand til at løbe 5-10 km, kan du med målrettet træning blive klar til den 42,195 km lange distance med et træningsprogram på 18 uger.

Vælg dit program

Hent et gratis 18 ugers træningsprogram til førstegangsmaratonløbere. Programmet er nemt at printe ud og bruge som udgangspunkt for din træning de næste 18 uger. Du kan altid selv justere og tilpasse dagens træningspas, afhængigt af din dagsform.

Hent dit 18 ugers træningsprogram

Nike+ Run Club tilbyder træningsplaner til distancer fra 5 km til maraton. Du kan enten følge programmet på Nike’s website eller downloade programmet.

Du kan også vælge at hente Nike+ Run Clubs gratis app og få skræddersyet en træningsplan, som hele tiden tilpasses dit niveau, efterhånden som du gør fremskridt. For at bruge NRC appen, skal du løbe med din mobiltelefon på dig, så appen kan tracke dine kilometer og tempo og derudfra tilpasse dit program.

Hent dit Nike+ Run Club træningsprogram

Sådan får du en god start

Her på siden kan du finde flere videoer og artikler med gode råd og inspiration til en god start på din maratontræning.

Find gode råd og mere inspiration her